čtvrtek 20. září 2012

37. den (festival světel)

Dopoledne sme měli infomítink, na kterém nám vysvětlovali, jak hledat v katalogu a jak používat filtry ve vyhledávání. Ještěže sem tam byl, jinak bych tu byl určitě informačně přesycen nebo ztracen. Náladu sem si spravil místní výzdobou. První obrázek mi připomněl Pechyho ze Stevie Brufen,


druhý nic.


Pak sem potkal Báru a pozvala mě na oběd. Přišel sem pozdě, páč sem vypravoval Poláky na další cestu. Stálo to ale za to - kari rýže s ananasem a dvěma sušenkama navrch.


Pak sme s Naréšem a Anou šli na festival světel. Naréš nezklamal, měl sexy zvonáče až na zem, zlatou bundu, kterou si dlouhou dobu odmítal zapnout, i když byla kosa jak ve staré škodovce, taky měl lehce znatelnou, rafinovanou pomádu na vlasech a úsměv od ucha od uchu. Fakt ho žeru, má styl. Světelný fest byl docela spoko, až na tu klemru:






Hlavní stejdž patřila zkérovanému chuďasovi a jeho slečně, kteří museli mít nějaký problém a podle toho, co předváděli, tak ne ledajaký:







Tak sme to otočili a šli radši dom, a to přes růžový staneček,


kde sem na tajňocha vyblejsknul nějakou cizí skupinu, jen jeden borec mě odhalil a hádej, který to byl:


Pak už jenom pomníček pro šaty


a džez band s elektrokopákem. Hejt.


Kdybych se pár dnů neozval, praskl mi pivas z arašídů, které co? Které mi zítra doveze Kača z Irska. Čekuj jak se na mě připravuje tu.

Žádné komentáře:

Okomentovat