pátek 16. listopadu 2012

94. den (Freia, Mechmet & někdo)

Ráno sem dostal od Báry koláč a ou je, spadl mi do misky s mlíkem.


A pak, ty vole, sme šli do Freia továrny. Freia je nejznámější čokoláda v Norsku a vůbec v celé Skandinávii. Naše průvodkyně byla Šije.


Nejdřív sme si s holkama vyrobili vlastní čokoládu. Já sem zrobil samozřejmě pro to moje Kachnidlo, protože jen ta to dokáže patřičně ocenit:







Pak sme pokračovali ve dvouhodinové exkurzi,






přičemž do výrobní části sme samozřejmě nesměli mít foťák ani fousy, a kdo je náhodou měl, musel si je zabalit do papírové sáčku. A tohle není vtip, to jako fakt. Večer sem přivítal ve svém domě Mechmeta a eště jednoho týpka, jehož méno neumím vyslovit. Lepší borce sem tu snad neměl. Pohodáři nejvíc, dotáhli mi Ouzo a Metaxu a do půlnoci sme liskali jak páni. Pak ti dva zebrali Rézu a šli ven objevovat Oslo a já zůstal na pokoji sám a sám Ouzo liskaje. Teď je půl druhé, já čumím z okna a přemýšli nad tím, jak se stát astronautem.


1 komentář: