pátek 9. listopadu 2012

86. den (Karol)

Ráno sem čekl, přes jaké klíčové slova sem lidi chodí z Googlu a byl sem velmi potěšen, co za veteš se tu zbíhá:


Pak přednáška a pak konzultace. Podle množství času [tak 100 vteřin], který sem na konzultacích strávil, vyvozuju, že to bylo spoko. Pak norština. Frodo zas perlil:

"Víte, tady v Norsku máme takový zvláštní druh hub. Mají červený klobouk s množstvím bílých teček a vývar z nich způsobuje divné vidiny."

"Tady v Norsku máme zvláštní problém: sníh. Abychom se ho na cestách zbavili, máme na to speciální auta, které mají vpředu pluh a ten právě odhrnuje ten sníh."

Podobné hlíny dycky valí s vítězoslavným úsměvem a nosem k nebi, jak kdyby v Norsku objevili lék na demenci. Po norštině sem šel na kolej. Lidi tu kradou jak straky:


Večer měl přijít kaučserfírek Karol. Měl mě prozvonit, až bude dole, že pro něho dojdu. O půl deváte mi přijde e-mail, že kde sem a jestli fakt existuju, jestli nejsem troll. Dal sem Karolovi blbé telefonní číslo, on si ale poradil jak Cartouche: vloudil se do budovy, obešel dvě bezpečnostní zařízení, přes požární schodiště se dostal do třináctého patra, tam odchytl jednoho Němce, od něhož mi napsal e-mail a postavil ho na chodbu na stráž, kdybych se objevil. Nakonec sem Karola našel, jak čekuje dole schránky a hledá moje méno. Karol mi dovezl zlatavý mok ze srdce Polska, a i když to nebylo pivo, vůbec mi to nevadilo:

Žádné komentáře:

Okomentovat