středa 22. srpna 2012

8. den (Oslo University College)

Dneska sem byl ve škole:



Pak v knihovně a tam jsem zjistil, že kluci a holky tu mají společné WC. Premiéra tak byla trochu stresující, ale nakonec mi to šlo jak po másle (teď to myslím obrazně, jo?):


A jak jsem včera říkal, že tyhle [elektro]auta tu parkují na štorc, tak tady máš důkaz:


Pak sem se konečně odhodlal zajít do alkoshopu. Vypadá to tam jak v parfumerce a stojí tam tři nažehlení borci, kteří ochotně vyslechnou tvůj příběh a pak ti navrhnou, který chlast nejvíc odpovídá tvojí situaci a potřebám. Sorry kluci, že sem nechtěl poradit, ale koupit si Stoličnaju ještě zvládnu. Nic sem si tam samo nekoupil a jediné, nad čím sem asi dvě a čtvrt vteřiny uvažoval, byl krabičák s designem Hradní svíce. Krčil se pod regálem a přísahal bych, že sem na něm viděl cenťák tlustou vrstvu prachu. Bylo to nejlevnější pití tam a stálo 370 Kč. "Zas tak blbě na tom nejsi, Klajban" - zazněl pud sebezáchovy (díky, pude!) a tak sem udělal "pff" a vypadl se dodělat k pivním plechovkám do marketu. Furt stojí stejně, dycky mě to zruší.

Kde jen sehnat kasu? Pak mě to trklo: budu prodávat led, mrazáky máme na patře štyry. V marketu to je celkem normal:

Žádné komentáře:

Okomentovat