sobota 18. srpna 2012

4. den (dabl IKEA)

Dopoledne jsem toho moc neviděl, neb pršelo. Když prší, je to tu depresivnější než jinde. Tak jsem šel radši do IKEI, která tu je dost levná, tzn. asi 1x dražší jak u nás:


Cestou zpátky jsem to zebral kolem hřbitova, kde jsou pohřbeni snad všichni, co umřeli v Oslu a byli aspoň trochu slavní:


A pak sem samozřejmě opět uviděl tu moji Kachnu:

No a pak jsem místo kina zadáčo raději přijal pozvání na norskou specialitu, tzn. jídlo ála IKEA - z počátku to vypadlo docela normálně a dost mi to připomínalo jídlo jako u nás doma:



Pak se to ale rozjelo:


Vařechy a hrnca se chytila aj Terka:


Dali sme - já teda nic nikam nedal, ale zní to líp, takže - dali sme to všecko vařit, holky daly pivson:


No a takhle vypadal výsledný produkt:

Takhle asi 5 minut na to:


A takhle vypadal borec, který se pokoušel nafoknout balonek:


A když mu to nešlo, Rusky to naplnily vodou, zrobily psa a Číňan se z toho viditelně odvařil:




Žádné komentáře:

Okomentovat